نگاه های پر معنا...


khaterat

 مرا که هیچ مقصدی به نامم

و هیچ چشمی در انتظارم نیست

را ببخشید که با بودنم ترافیک کرده ام... 

 

نمیدونم خدا منو واسه چی آفریده ؟

آخه کس که منو دوست نداره و

وقتی من یکی رو دوس داشتم اونو ازم گرفتی

شبا تا صب با خیال و فکر عشقم بیدارم اما کسی نیست

که حتی برای چند لحظه من در خاطرش نقش ببندم

چقد برام سخته وقتی میبینم دو نفر با هم هستن و در کنار هم خوشبختن 

همش به خودم میگم خدا فقط برای من جفت نیافرید

کاش یکی بود نگرانم میشد

بهم میگفت دوسم داره و براش عزیزم

واقعا این عدالته؟؟؟؟؟

خسته شدم از بس به خودم دلداری دادم که تو هم کسی رو داری اما نه 

انگار کسی نیست و واقعا من تنهام

حالا که بودنم سودی نداره 

نبودنم هم ضرری نداره....

 



نظرات شما عزیزان:

باکس پوینت
ساعت12:37---31 مرداد 1392
سلام دوست عزیز نرم افزاری رو خدمتون معرفی می کنم
نرم افزار کسب امتیاز و شارژ سپرده در باکس 24 ، باکس 20 و مبین باکس
بدون نیاز به حضور شما در مقابل کامپیوتر
تنها در 2 یا 3 ساعت هر روز 3000 تومان سپرده و 30000 امتیاز
همزمان برای شما از هر 3 سایت کسب در آمد می کند
بدون هیچ تقلب و کلاهبرداری ، مطابق با قانون سایت ها و کاملا منطقی
فقط نام کاربری خود را وارد کرده و دکمه شروع را بزنید
با پشتیبانی کامل
برای اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید
http://www.limooee.com/bux-point


دا____ش ها____دی
ساعت21:30---29 مرداد 1392
سلام...
خوبی؟؟؟
بهم دیگه سر نمیزنی اجی
ابجی جیزی شده؟؟!؟!؟؟!


دا____ش ها____دی
ساعت23:20---26 مرداد 1392
سلام......
ابجی خوبی؟؟
ابجی جه خبر..
ابجی جرا اینقدر تنهایی....
ابجی دلم برات شوخت...
ابجی سعی کن از تنهایی بیا بیرون به هر طریقی..


masoomeh
ساعت12:51---26 مرداد 1392
سلام عزيزم ممنون كه به وبم سر زدي .
ميتوني منو با عنوان''من و تو'' لينك كني.


علیرضا
ساعت22:47---25 مرداد 1392
مـــــن،

نبودنت را ، تــــــاب می آورم

رفتنت را ، تحمـــــّل میکنم . . .

فراموش شدنم را ، بــــاور میکنم . . .

امــــــا . . . . . .

فــــــراموش کردنــــــت . . .


دیگر . . . کـــــا رِ مــــــن نــــــیست . . . . !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 25 مرداد 1392 10:29 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§